Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Giv ham lidt fred..

At blive ved med at ringe gør kun ondt værre. Han må selv forklare sig, for de store, når han en gang giver lyd fra sig. Han er deres far, han må selv fortælle, hvorfor han pludselig ikke kan holde ud at være i familiens skød.
Giv ham fred - det er jo det, han har ønsket. På et eller andet tidspunkt er han nødt til at tage en beslutning og fortælle dig, hvad han tumler med. Det kan jo være alt fra en depression, livslede, voldsom og pludselig trang til fred - eller en anden kvinde..

Uanset hvad, så kan du hverken gøre fra eller til. Og sikkert er det, at det ikke er til din fordel at blive ved med at ringe/sms'e.

Jeg kender ikke jeres forhold. Men I har mange børn. Og oprindeligt var han tilfreds med to...og så ville han gerne have en mere, der kom så to mere - og nu en ikke planlagt på vej..kunne det tænkes, at han pludselig synes at det hele går op i børn, pligter og arbejde og han har svært ved at overskue det hele? Er måske plaget af skyld over de tanker. Ja, jeg gætter bare..men hvis han har en depression, så skal han have fred og hjælp. Hvis han har en anden, så skal han have et los i røven, evig skyldfølelse og betale en hulans masse børnepenge OG have alle børnene mest muligt, så den måske anden kvinde løber skrigende væk...

Det jeg vil sige er - selvom det er umuligt - så sid på dine hænder. Lad ham være. Der kommer intet godt ud af at lægge pres på, når han nu er skredet. Bønner, trusler, gråd og drama gør det ikke bedre. Giv ham tid, du kan først handle, når han har fundet ud af, hvad han vil.. og SÅ kan du handle. Lige nu må du gøre hvad du kan for dig selv og dine børn.
De allerbedste ønsker
Maiaz17

Skrevet af Maiaz17 (04-01-2011 kl. 21:47)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook