Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Om du skal sige fra?

Det kan jeg ikke svare på for dig. Men er du utilfreds, så er du nødt til at sige noget til ham - ellers opdager han det formentlig ikke.

Om det så vil nytte noget, det er svært at sige og kommer nok noget an på, hvilke forslag du har til hvordan det skal se ud fremover.

Nu har det altid været sådan, så han bliver nok lidt overrasket - men det skal du selvfølgelig ikke holde dig tilbage af. Husk bare at du ikke skal sige "jeg er træt af du altid har gjort..." Sig "Nu har vi gjort det på den måde længe, nu synes jeg vi skal lave en anden fordeling" Fx ville jeg synes, det var rimeligt at han lagde sin træning på et tidspunkt der passer bedre i familiens rytme.

Som jeg har skrevet i en anden tråd, så er fordelingen en helt anden hos os. Min mand er stort set aldrig ude om aftenen og han bringer/henter betydeligt mere end mig. Han sætter dem af på vej til arbejde og henter dem på vejen hjem de dage, jeg arbejder hjemme eller har rengørings-fri.

Mange hilsner
Lene

Skrevet af LeAn (12-11-2010 kl. 11:35)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook