Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.85)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Er det mon tid

til at flytte sammen med min x- mand igen???

Vi begyndte hos psykolog og det har været meget givtigt - vi har begge lært meget og min mand har indset at han også havde problemer og det ikke kun var mig. For at være helt ærligt har psykologen de sidste 3 gange gået enormt hårdt til min x-mand og det har rørt ham meget. Og jeg har uden tvivl kunne mærke en ændring til det positive - selvom det har været en hård omgang.

Grunden til jeg alligevel er i tvivl er, at mín x-mand nok arbejder med de meget destruktive handling han har haft - men at han til tros for at han har indset dem ikke kan fortælle hvorfor han har handlet sådan. Jeg frygter ganske simpelt, at når man ikke har forståelse for, hvorfor man handler destruktivt (også overfor en selv!!!) at man så let falder i samme fælde igen. På den positive front skal siges, at han sådan som tingene er lige nu, tager sig selv i det - når han bliver destruktiv og forsøger hurtigst at ændre tilgang.

Psykologen har direkte fortalt ham, hvad hans handlinger har gjort ved mig og det rørte ham meget dybt. Noget andet når det kommer fra en anden (mand) fremfor mig. Men psykologen mener også han gemmer sine følelser så meget, så han ikke selv kender dem. Det gør mig også lidt bange - fordi jeg ved der er langt vej endnu - før han når ind til sine egne følelser og kan arbejde med dem. Og det har været et stort problem, at han påstod han var følelsesløs overfor de problemer vi har haft. Bla. også sin egen livstruende sygdom. Psykologen mener ikke det kan lade sig gøre - men at han gør det for ikke at vise svaghed.

Skrevet af Zharina (21-06-2010 kl. 14:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook