Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.111)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Enig!

Det sværeste er alt det handicappet medføre. Min farmor bliver ved med at spørge om Bertram ikke snart bliver "normal", det sårer mig så meget så vi har næsten ikke kontakt til hende mere. Jeg vil simpelthen ikke ha Bertram skal høre på det. Også når vi er ude og han går i selvsving og skriger og folk bare stopper og stempler ham som hysterisk og os som dårlige forældre gør mig ked. Hvis han bare havde et synligt handicap ville omverdenen have lettere ved at forstå ham, og måske acceptere at han er anderledes og give os lidt fred.

Jeg er også tit bekymret for hvad fremtiden vil bringe for min dreng, vil han klare den som andre eller vil han altid skille sig ud og aldrig få job, familie osv. Ikke at det egentlig betyder så meget, det vigtigst er at han er lykkelig!

Jeg synes man eller ihvert fald os lever meget isoleret. Vi har mistet mange venner ganske enkelt fordi de ikke har haft forståelse for vores situation. Vi har ikke orket at forklare og forsvare Bertram stolpe op og stolpe ned så dem som ikke har kunne rumme ham har vi ikke plads til i vores liv. Det betyder vennekredsen er skrumpet meget og det er jeg ked af, føler mig til tider lidt fanget.

Lidt tanker herfra. Nu er der igen en der kalder....

Anne

Skrevet af Annepigen (15-06-2011 kl. 18:40)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook