Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.111)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Adhd & Gua..

Mit sind er i vildrede... og jeg aner ikke hvad jeg skal stille op..

Jeg har sammen med min mand en skøn knægt på 14 år, der for 3 år siden fik diagnosen Adhd, og havde tegn på asperger.. men i fredags kom Risskov frem til at han havde gua... (Gennemgribende Udviklingsforstyrrelse, Anden).

Vores knægt har brug for en struktureret og forudsigelig hverdag, men jeg kan ikke rigtig få det gjort, jeg føler ikke at jeg har overskud til det.. men inderst inde er det jo nok fordi jeg ikke syntes han er så ramt..
Jeg har fået 5 samtaler med en familierådgiver der skal give mig lidt redskaber, så jeg håber jo at det kan hjælpe mig...

Har haft bosted på tale, men bare tanken om det føler jeg at mit hjerte bliver revet i 1000 stykker...
Jeg vil jo ha ham hjemme.. men jeg vil jo også ham det bedste.
Jeg føler at jeg kaster håndklædet i ringen og siger ta ham, jeg magter ham ikke...
Selvom han fylder meget i vores liv og hverdag, vil jeg ikke af med ham, han er jo min baby og han hører til hos os...

Jeg vil rigtig gerne høre fra andre med adhd/gua børn.. om jeres hverdag og hvordan i gør...

Knuz ano lige nu, da familien nok kigger med... og de fatter ikke en meter, han er jo bare en ballademager :-(

Skrevet af Ano-lige nu (15-05-2011 kl. 20:12)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook