Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.91)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

kender det alt for godt

Kære Signe
Som du jo kan læse af de mange svar på din tråd er det ikke unormalt at vi bliver kørt ned i et eller andet omfang. Jeg kan især følge dig i fustrationerne over at skulle have kampe hele tiden trods forsøg på at skabe rammer. Jeg har en søn på 4½ som har tuberøs sclerøse hvilket kan give en bred vifte af "symptomer". Foreløbig har Thor epilepsi, som vi i perioder kæmper med at få medicineret, og så har han en generel udviklingshæmning og har adfærdsforstyrelser som ligner autisme og også noget der ligner ADHD - altså en blandet pose (syrlige) bolsjer. I perioder har jeg kæmpe kampe med at få ham af sted om morgenen - det dræner så man slet ikke kan forklare hvor lidt energi man har. Så skal storebror lige afleveres i børnehave og så er det arbejdet...
Storebror er en sensitiv dreng med hvad der dertil hører. Bl.a. lidt for lavt selvværd. Det får vi bare set alt for lidt på. Hjalte får masser af opmærksomhed, men han tager også mange hensyn. Og vi render rundt med konstant dårlig samvittighed over ikke at kunne hjælpe ham nok.
Jeg er på anden omgang psyk.henvisning, hvilket jo ikke ændrer på situationen, og tror mest at jeg har brug for hende som vidne til mine problemer. Her er vennerne gledet væk - i første omgang da vi flyttede til UK et par år, og dernæst er kontakten ikke vedligeholdt eller genoprettet bl.a. fordi vi kom hjem med en dreng der "fylder" meget. Vi har lidt kontakt til andre forældre i Thors specialbørnehave, hvilket er rart, men kan mærke at manglen på omgangskreds også bunder i at jeg ikke magter det pt. Sært at man kan reagere sådan

Skrevet af Lotte J.L. (10-03-2011 kl. 14:00)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook