Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hej Cecilie

Jeg blev meget glad for at høre fra dig. Havde ikke set dit svar på mit første indlæg. Du har ret i at vores historier ligner hinanden meget. Vi er nu nåedet dertil at vi er startet i udredning via Glostrup Hospital med fuld musik. Vi skulle egentlig først været startet op på Hvidovre til december, men en reservelæge i vores lægehus tog affære og fik os først i køen på først mulige hospital i juli, og det er vi glade for i dag, da det uanset hvad er en laaang og træg proces! Vi har nu tid til hjernescanning, ekstra eeg, gensceening og endelig er der planlagt psykologisk afklaringsforløb med opstart i januar 2011, når vores dreng er 18 måneder +, da man ikke kan foretage den undersøgelse tidligere, uden at skulle gentage den. Arbejdstesen på Glostrup er at vores dreng er infantil autist og med retarderet psykomotorik udvikling. Forfærdeligt at se sort på hvidt, selvom det kun er en arbejdstese, for det bekræfter mine værste bange anelser. Min mand og jeg har bestemt os til at gå efter en hjemmetræningsbevilling og ABA (Applied behavioral analysis)i fald det munder ud i en autismespektrum diagnose. Vil simpelt ikke finde os i et fremtidsscenarie, hvor vores dreng bliver tiltagende afskåret fra at deltage i og opleve sig inkluderet. Som vi kan overskue at tænke på det nu, er det vores plan at min mand tager de første to år og at det efterfølgende er min tur til tabt arbejdsfortjeneste på noget nær fuld tid mhbp. hjemmetræning. Det er bestemt uoverskueligt at tænke på at skulle være hjemme og stå udenfor arbejdsmarkedet i så lang tid, men omvendt synes vi at træningsformen..

Skrevet af Bananne (27-09-2010 kl. 21:11)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook