Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.111)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hej Talbutikken

Tillykke med din graviditet, og tak fordi du vil dele erfaringer;-)

Jeg beundrer dig og din mand for jeres overskud og risikovillighed! Vi er ikke selv der, hvor vi vil kunne magte endnu et barn med særlige behov, også fordi vi (endnu) ikke ved hvad vores drengs vanskeligheder handler om/består i.

Af samme grund oplever vi lige nu fremtiden som en dunkel affære, fordi vi ikke har noget begreb om hvilke udfordringer, der venter eller ikke venter forude. Og derfor kan vi også kun overskue tanken om endnu et almindeligt barn, -og det holder jo ikke;-) Forhåbentlig vil udredningsforløbet sige noget om vores søns problemstilling relateret til spørgsmålet om arvelighed.

Sagen er blot at jeg er 38 år og har behov for fertilitetsbehandling (som man kun udfører op til 40 år), så vi har lidt travlt med at finde svar og forholde os til den risiko, som eventuelt gælder ift. vores ønske om endnu et barn.

Men det går forhåbentlig alligevel, og det giver i hvert fald perspektiv på forestillingen om 'hvad der kan og nok ikke kan lade sig gøre/hænge sammen', at du med en diagnose for både dig selv og dit ene barn, har overskud til at få et barn mere. Jeg ønsker dig alt det bedste!!

Mange hilsener
Bananne

Skrevet af Bananne (19-08-2010 kl. 11:33)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook