Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.91)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Har lige været der

..godt nok på venindetur, men vi talte om man sagtens kan ha' børn med. Jeg synes man skal se hele byen til fods, både Buda og Pest. Byen er delt i 2 af floden Donau.

Der er mange grønne områder og mange legepladser, så når man går rundt i byen vil der være mange steder at stoppe op, hvile benene, legepladser osv. Der er mange cafeer, hvor man lige kan få en kaffe og en vand. Man kan også komme rundt på segways, en slags små motorcykler og hop på/hop af busser.

Arkitekturen er virkelig flot og man får meget ud af at kigge op.

Synagogen i det jødiske kvarter er en oplevelse.

I floden ligger der en ø, Margaret hvor man kan leje cykler og cykle rundt og se øen. Man kommer til den via en af de store broer der krydser floden.
Sejltur på Donau. Og jeg ville gøre det en aften. Bygningerne har man set når man gør rundt om dagen, men jeg tror det er ret særligt at gøre det om aftenen med al lyset.
Der er forskellige spa'er, som er ret dejlige. Bla. Gellert Bad.
Sundaybrunch på Marriot Hotel er alle 300 kr. værd, husk at booke bord.

Vi boede AirBnb, det kostede os 3200 dkkr, for 3 nætter i en kæmpestor lejlighed, meget centralt og plads til 6 mennesker. Det kan sagtens gøres billigere. Vi spiste morgenmad hjemme.
2 gange spiste vi for omkring 60 kr. pr. person og det var megagodt. Det ene sted thaimad, det andet sted hummus og falaffel.

Jeg synes byen er et perfekt og billigt alternativ til London, Paris osv...Den er alt som de også har.

Skrevet af Kamma (25-04-2019 kl. 13:12)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook