Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.59.151)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

teenager med angst og

Hej...

Jeg har de skønneste tvillinger på 15 år, den ene døjer desværre med angst og dårligt selvværd. Meget af det er startet med at han er blevet mobbet fordi han gik i puberteten da han var 10 år gammel.
Nu står han så og skal til eksamener og tror overhovedet ikke på sig selv. Hold nu op hvor er det hårdt som mor at se sit barn arbejde så meget med sig selv, og nedgører sig selv så meget som han gør.

Det jeg vil med det her indlæg er: hvis i oplever jeres børn holde andre ude, tale grimt om andre eller på anden måde kan deltage i en mobning, så STOP DEM for guds skyld. Det sætter sig så hårdt i de unge mennesker, og det følger dem bare på livets vej.

Jeg har 2 drenge som altid har kunne rumme andre, men alligevel bliver den ene losset til den ene gang efter den anden. Han oplever stadigvæk følgende:
Alle bliver stille når han træder ind i et rum, man inviterer hans tvillingebror til fest og hygge men ikke ham. (heldigvis vælger tvillingebror at sige nej de fleste gange), han står ofte alene i frikvartererne, der skrives om ham i lukkede messenger grupper, som de sande venner heldigvis forsvarer ham i. osv.
Han vil gerne være mekaniker, og fik så spørgsmålet: er det fordi du er for dum til at gå på gymnasiet at du skal være håndværker !! Nej men kære lille direktør, hvis din bil går i stykker - hvem laver den så ??

AV hvor er det grimt, og hold kæft hvor jeg glæder mig til at folkeskolen er slut meget snart, og et nyt liv med nye venner skal begynde for min store dejlige dreng, og hans super skønne og støttende tvillingebror.

Pas på jeres børn
Knus Mia

Skrevet af olibias (02-05-2018 kl. 13:10)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook