Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.101)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

"Hvad skal vi lave?"

Mine 11-årige tvillingedrenge kan ikke finde på noget at lave - og ender med at bruge rigtig mange timer foran en skærm - enten med spil, youtube eller film...

Den ene vil rigtig gerne golf, fiskeri, bygge hule mm - MEN sammen med os forældre! Dvs - han kan ikke finde på noget selv, eller gøre noget selv.
Når vi foreslår at lege med navngivne klassekammerater, svarer de begge "jamen, de vil også bare spille hele tiden". Jeg tænker, at det er en hurtig og dårlig undskyldning, som sikkert kan udfordres, hvis først de får en legeaftale på plads...

Vi har prøvet RIGTIG mange sportsgrene og fritidsinteresser, men intet hænger rigtigt ved. Det er SÅ "belastende" for mig, idet jeg har det sådan, at når man er startet på noget, så færdiggør man det. Det formår jeg bare ikke at føre ud i livet for mine børn - ja, måske er jeg for svag. Men jeg orker ikke uge efter uge at diskutere, om man skal af sted til dit eller dat - og hvis man så endelig får dem af sted, så deltager de kun minimalt! Det bliver jeg selv træt af at bruge tid (og penge) på!
Jeg har det virkelig svært med det... Da jeg var barn legede vi med dem, der var ude, lavede aftaler i skolen for eftermiddagen, jeg elskede mine fritidsinteresser og deltog i alt det, jeg kunne komme til. Jeg kan slet ikke huske, at jeg legede med mine forældre eller var afhængig af dem, for at få tiden til at gå....

Hvad laver jeres børn i samme alder?
Hvordan kan jeg hjælpe mine børn til at blive mere selvstændige i deres fritid?

Skrevet af Tvillingemor (03-04-2018 kl. 21:38)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook