Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.120.116)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

(3)

Nu har jeg en slags ansvar når vi har aftalt at jeg henter barnet. Og så kan jeg overhoved ikke komme mig over hvor uforskammet han var!
Veninden svarer at det var ægtemanden som havde glemt at give mig besked om at han ville hente alligevel og det måtte jeg undskylde. IKKE et eneste ord om søns (X) opførsel!
Så, nu spørger jeg. Er det normalt at en 13 årig hundser en voksen, bare går væk når man forsøger at snakke med ham, når det tydeligvis er misforståelse? Moren synes at mene det? Personligt ville jeg forvente af mine børn (på den på 11 og den på 13) at stoppe, snakke, ringe hvis nødvendigt og få den misforståelse afklaret. Samme ville jeg forvente af en anden dreng på 12 som kører med os til basket nogle gange (som er sød og høflig dreng, det er X i min optik ikke). Jeg kan meget godt lide moren til X, men hun har før været meget overbeskyttende over for X (skal siges at han er lider af alvorlig epilepsi så jeg kan forstå at hun er meget beskyttende over for ham). MEN jeg har altså livet med at han er grov over for begge mine børn og lidt over for mig før… men må erkende at jeg synes den opførsel af barn (og forældre at glemme at fortælle mig om ændrede planer og ikke engang undskylde for sønikkes opførsel) er lidt for meget. Så jeg tænker at jeg gerne vil stoppe med samkørsel for nu… jeg kan ikke håndtere det barn.
Hvad tænker I? OG hvordan gør man det bedst? Siger fra altså? Skal jeg påpege at X er uhøflig og sur over for mig og mine børn? Eller bare sige at vi tænker at det ville være nemmere at bare køre selv? Er lidt lost, så forslag ønskes??

Solveig

Skrevet af Zzolla (29-09-2017 kl. 14:21)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook