Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.120.116)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

kan i hjælpe mig

Min datter bliver 9 år næste uge..Hun er en meget aktiv og kvik pige der altid har været meget bestemt. Også med sine veninder og vi har arbejdet meget med at man ikke skal bestemme for meget.
Jeg havde fået indtryk af at det gik godt men har lige holdt fødselsdag og kan se at hun retter meget på sine veninder og hun har desværre den uvane at hun tager ting ud af hånden på andre uden at spørge.

Udover de her ting er hun blevet lidt præ-teenager og har fået en ret fræk sprog. Fx hertil morgen kommer jeg til at vælte en af hendes legetøj da jeg prøver at rette på detog hun siger: har jeg sagt til dig at du må tage den ?!
Jeg blev så chokeret over det hun sagde at hun fik skæld ud. ( og det er sjældent, vi taler altid om det herhjemme nogen gange med store ord men skæld ud er jeg ikke meget for)

Gode ideer til mig? Jeg vil ikke skælde ud og hellere ikke ødelægge hendes selvværd/tillid men noget skal gøres.
Ps. har en datter der er 3 år ældre og hun er den mest blide, venlig og vellidte pige på skolen. Så nej det handler ikke altid om opdragelse men tror simpelthen det er personlighed.

Skrevet af lone (12-06-2017 kl. 08:50)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook