Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.100)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Fyret 4 gange på 5 år

Ja, det er en hård branche jeg er i...
Januar 2012 (min chef og jeg var ikke enige om hvordan man behandler ansatte, så efter 5 år) Jeg fik arbejde dagen efter og hævede dobbelt løn i 3 måneder :-)
September 2012 (firmaet kom ud med katastrofalt regnskab, man fyrede både den adm. direktør og den tekniske, indsatte en midlertidig adm. til oprydning, så 25% blev fyret. Har stadig er rigtig fint forhold til min daværende chef, som jeg også sparrer med fagligt) Fik nyt job 1/1 2013, og gik ikke ledig
August 2014 bliver jeg hentet til et firma, og takker ja. Det var lidt (meget falsk varebetegnelse, og jeg fik hurtigt ondt i maven. Fyret januar 2015, men lettet. Firmaet er p.t. ved at køre direkte mod konkurs pga. lederen, så bare stor lettelse fra min side. Bliver tilbudt ansættelse i det firma hvor jeg blev fyret i januar 2012 i en anden afdeling, på trods af at min fagforening havde kørt en sag, men de skal bruge mig til et stort projekt. Hæver dobbelt løn i 1 måned).
Januar 2017 (bliver fyret, da jeg ikke vil have over 2 timers kørsel til arbejde, og ikke fremover vil sidde med de opgaver jeg har. Så fuld forståelse fra min side, jeg har selv sagt nej. Jeg arbejder der stadig her i min opsigelsesperiode).
Starter nyt job hos en konkurrent 1/5 som projektchef :-) det har jeg så ikke lige nævnt, men har spurgt om jeg kan blive fritstillet 6/4. Jeg håber...

Det er pisse hårdt at blive fyret uanset grunden, men altså ikke umuligt at finde nyt job...

Skrevet af JEB (24-03-2017 kl. 11:39)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook