Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.197.128)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

prøvet noget lign.

Flere gange faktisk - tror dog min sidste fødselsdag gjorde at min mand (og børn) ikke glemmer/ignorerer min fødselsdag igen.

Min mand glemte min 30 års fødselsdag, der gjorde jeg ham opmærksom på det i ikke så pæne vendinger, og troede faktisk han havde lært det.

I år blev min fødselsdag ignoreret af både mand og børn, faktisk nåede hele banden at tale grimt til mig om morgenen inden de gik ud af døren, da de kom hjem igen blev jeg mødt med: Hvad skal vi have at spise, mere brok og så eksploderede jeg som en løssluppen raket - Jeg tudbrølede fordi jeg var så vred og fortalte dem, hvor tarvelige de var - begge unger fik at vide at ønskesedler i fremtiden kunne afleveres hos deres far (min mand) og planlægning af fødselsdag foregik samme sted, for jeg var færdig med at holde andres fødselsdag, når jeg ikke engang kunne få et skide tillykke.
Ja jeg overreagerede - Og vi havde en fornuftig snak alle sammen bagefter, hvor jeg på en lidt mere sober måde fik forklaret at min fødselsdag faktisk betød noget for mig, ligesom den betød noget for dem, og at jeg faktisk blev rigtig ked af at de bare ignorerede det. Jeg forklarede også at jeg såmænd ikke behøvede gaver, men et tillykke og et kram var fint.

Nå, det var min oplevelse med glemte fødselsdage - Jeg føler med dig, ved selv hvor skuffet man bliver.
Gør som en anden skriver, tag ud og køb dig selv en fed gave og pak den op, lige i synes på ham..... Det gør jeg næste gang og den bliver DYR ;)

Kram til dig

Skrevet af zette79 (28-02-2017 kl. 21:34)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook