Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.146)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

spørgsmål...

du nævner regler for hvad man gør og ikke gør, som jeg er meget enig i. Og det med at mærke efter i sin egen krop; også helt enig. Men hvad nytter det at mærke efter i sin egen krop, når man skal forbi en gruppe håndværkere på gaden? udover at man kan mærke frygt, modvilje og vrede over de tilråb, man VED kommer.

Men hvordan hulen forklarer man det? For ens datter spørger da? og jeg har selv aldrig kunnet forstå hvorfor mænd ikke tager udgangspunkt, at den lækre "krop" de ser, er et medmenneske, der ligesom dem selv har tanker, følelser, seksuelle præferencer.

Når jeg spørger min mand om det med catcalling osv (ikke at han nogensinde har gjort eller kunne finde på at gøre noget i den retning), har han nogle gange svaret noget i retning af at pikken har sit eget liv og den måske håber på alt muligt, som hovedet rationelt ved, ikke kan lade sig gøre.

Men ærlig talt, jeg finder forklaringen både svær at acceptere og at forklare for en stor pige!

Skrevet af Mini (20-08-2016 kl. 14:19)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook