Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.147)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hvad er hendes indtægter?

Min erfaring som lærer på en ungdomsuddannelse er, at unge bruger for mange kræfter på erhvervsarbejde ved siden af uddannelsen, og at de har et ret højt forbrug. Jeg synes, at det er tåbeligt, at de bruger så mange penge, men der er et stort gruppepres. Hvis man ikke er ret cool, bliver man nødt til at have en del lommepenge - ellers vil man skille sig for meget ud.

Når min datter bliver går i gang med sin ungdomsuddannelse, vil min strategi derfor være, at hun skal have så lidt erhvervsarbejde som muligt, så hun kan koncentrere sig om skolen og om at være ung. Som voksen skal hun nok få super travlt - ungdommen skal efter min mening være en tid, hvor der også er tid til at læse romaner, til at sove længe og til at kede sig. Og hun skal have nogenlunde lige så mange penge som kammeraterne.

Så jeg ville sige 0 kr - men det kommer selvfølgelig også an på, hvordan jeres og hendes økonomi er. Og hvis den er stram, kan I jo bede hende om at bidrage.

Vh. Signe

Skrevet af Signe (14-08-2016 kl. 20:34)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook