Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 104.23.243.185)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg får også 'gode drugs'

når jeg flyver - oxapax, hedder de vist.

Jeg havde en periode på 7 år hvor jeg slet ikke fløj og min mand rejste endda verden rundt med sit job og vi havde ikke børn - og jeg kunne ikke tage med.

Så fik vi barn og ville sydpå, fløj 2 gange uden noget beroligende og det gør jeg aldrig nogensinde igen. Jeg var så bange - rystede, græd osv. Ringede til lægen, fik oxapax og det er det dyreste jeg nogensinde har gjort, for jeg har jo så mange års rejseri jeg mener jeg skal indhente.
Jeg troede heller ikke på at angsten kunne fjernes, men det kan den. Når jeg tager pillerne har jeg det fuldstændig som når jeg skal på togtur. Sidst jeg var ude at flyve opdagede jeg nærmest ikke ikke at vi gik op og ned. Det er fantastisk og når det virker så godt på mig, vil jeg påstå at det virker for de fleste.

Stoffet i pillerne er ekstremt vanedannende, men jeg har nu aldrig haft trang til at tage dem udover når jeg skal flyve - omend det ville være fantastisk altid at være så afslappet og godt tilpas. Jeg bliver ikke skæv eller noget, man har det bare godt :)

Ind imellem er der en eller anden der foreslår at jeg skal trappe ned og forsøge uden. Det har jeg intet behov for at forsøge med. Det virker så fint nu :)

Skrevet af Kamma (25-03-2015 kl. 11:43)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2026

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook