Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.130.110)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

veninde fornægtelse ?? Nr 2

- fortsat skal jeg bare holde min mund med det med adoption eller og blive ved med at sige at jeg da tror på at det nok skal lykkes - som jeg selvfølgelig siger stadig... men begynder at tvivle på for mig selv...Jeg synes bare at det kunne give noget ro his de havde en ansøgning om adoption ude til den tid og rettidig - der er også en grænse rent aldersmæssigt for ansøgninger om adoption...men jeg tror og jeg kender min veninde rigtig godt ... at hun simpelthen i virkeligheden slet ikke har ville tænke tanken "jamen hvad så vhis det ikke går med at få et bio barn - vil jeg så gerne leve barnløs resten af mit liv eller vil vi være forældre til et vidunderlig lille adoptionsbarn. Hun siger i hvertfald at de slet ikke har tænkt på den mulighed endnu ...men det der ENDNU det skurrer i mine ører - uden at jeg siger det ENDNU! fordi jamen der er næsten ingen tid igen ... tror i at de selv skal have lov til at erkende det og skal man bare lade tiden gå eller skal man som en ansvarlig ven sige noget fordi man tror de fornægter livets realiteter... og i virkelighedn ville blive helt knuste hvis de stod uden et barn snart..Åh jeg synes det er død hamrende svært og uretfærdigt men jeg ville ønske at de snart kunne får taget den snak og ikke bare lade tiden gå og gå og gå ...Hvad synes i der har været der...mvh ANo idag

Skrevet af Ano (09-02-2013 kl. 10:31)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook