Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.85)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Behandling - IUI

Hej,
Jeg er nu herinde så kan vidst lige komme med lidt baggrund. Vi startede med første henvisning i februar 2012 til udredning. De fandt en vandcyste som blev fjernet i maj hvor efter de ikke fandt mere. Vi blev henvist videre til Odense da de ikke lavede behandlinger i vores hjem by. Der havde vi første samtale i juli. Derover fandt de ud af at jeg havde en forsnævret livmoderhals som skulle "blokkes" ud. Det blev den i september og umiddelbart efter fik jeg lavet en vandscanning som viste fin passage alle veje. Jeg startede så på pergotime i 3. dag i min cyklus og på 10 dagen var jeg til scanning. Der var et fint stort æg som var klar. Derfor skal jeg tage ÆL sprøjte idag og så afsted til insiminering lørdag.
De fandt dog også en cyste mere som de har i sinde at fjerne hvis ikke det lykkedes denne gang. Denne gang var det dog ikke en vandcyste men enten en blodcyste (muligvis endometriose) eller en anden slags som jeg ikke husker navnet på.

Er der nogle der har erfaringer med det??

Desuden nævnte hun at jeg havde en lille tendens til hjerte formet livmoder. Det var ikke noget hun var bekymret for og hun sagde det var så lidt at det ikke vil have betydning for evnen til at blive gravid, men hun vil alligevel have det tjekket hvis jeg skulle opereres igen.

Er der nogle der har erfaringer inden for det område?

Håber meget på at det lykkedes første gang, både fordi vi har prøvet i lang tid, men også så jeg slipper for endnu en operation. Syntes i forvejen at turen hertil har været lang :)

Det var en lang smøre, håber i vil byde ind med erfaringer.

Skrevet af Dafly (22-11-2012 kl. 12:36)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook