Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.104)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hej Lillebitte

Hvor spændende med dig:-) Håber håber håber at lykken vil tilsmile dig denne her gang!
Jeg er også kommet igang igen, efter et par mindre sving på vejen.
Jeg har været til et par ekstra scanninger for at sikre, at vi fik startet op på det rigtige tidspunkt. Først fordi jeg begyndte at bløde midt i perioden. Min læge var bange for at starte mig op med suprecur, fordi det ville kunne stimulere ægblærene til at vokse, hvis det nu var min menstruation, der var startet. Og senere fordi min menstruation så ikke ville komme som forventet...
Men jeg startede endeligt op med menopur i torsdags, så nu er vi på vej:-) Jeg er startet op med en lidt højere dosis, da det kun blev til 4 æg sidste gang - håber på lidt flere denne gang.
Men det er lidt svært med alle de dage, man skal være fraværende, synes jeg. Hver gang jeg skal til scanning eller lign, så skal der en anden i vagt stedet for mig, og når så scanninger bliver bestemt fra dag til anden, og man ikke kender datoen for ÆU, så bliver det lidt svært.
Mine to ledere kender selvfølgelig til min situation, og jeg har også sagt, at jeg er ked af at besværliggøre tingene for dem. De siger, at jeg selvfølgelig skal have de børn, jeg ønsker (håber det går i opfyldelse!), men alligevel er jeg lidt led ved det, nok fordi man er så pligtopfyldende og ikke vil ligge andre til last. Hhmm...
Men jeg er glad for, at vi nu er kommet igang igen:-)
Håber alt det bedste for dig, Lillebitte! Krydser krydser krydser!
Kh Lejo

Skrevet af Lejo (02-04-2011 kl. 22:01)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook