Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.86)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

fortsat..

Og når det så er sagt så ved jeg selvfølgelig godt, at det er møg hamrende svært, for man balancerer på en tynd tynd line mellem angst og håb... og man kæmper en brav kamp for at beskytte sig selv...
Problemet er bare, at du kan ikke beskytte dig selv. Du bliver ikke mindre ked af et negativt svar, uanset hvad du gør lige nu. Et negativt svar sender dig lukt i helvede uanset om du håber nu eller ej....

Jeg ved det desværre af bitter erfaring. Ikke på graviditets området, for jeg blev trods alt gravid mange mange gange.. Men eftersom min søn nær var død under fødslen, var jeg meget forsigtig med at glæde mig da jeg ventede min datter... og røg alligevel direkte i helvede da hun døde...

Da jeg efterfølgende var gravid følte jeg at jeg løb om kap med døden, og i starten ville jeg slet ikke tage fosteret til mig.. men endte alligevel med at hun da skulle elskes ligeså meget inde i maven som de to andre var blevet.. så jeg gav los, kravlede frem uge for uge - scanning til scanning... og elskede hende med hud og hår.. velvidende at døde hun også ville jeg gå i sort, men det ville jeg jp uanset hvad....

Så hvor møg svært opgaven end er, så giv dig selv lov at tro og håbe... Du har to fine æg inde i dybet, og der er gode chancer for at mindst et af dem lander i dine arme med et skrig om ni måneder.

Du får i hvert fald krydsede fingre og alle ønsker om held og lykke herfra.

Knus Futte

Skrevet af gæst (28-02-2011 kl. 12:18)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook