Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.80)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Hej igen

Jeg har holdt lidt lav profil i en periode, men sender alligevel en lille hilsen nu.

Først et stort tillykke til alle jer, der er blevet gravide de senere måneder! Dejligt, at det kan lykkes!

Jeg har holdt en pause på omkring et halvt år - måske ikke det bedste move, da tiden er imod mig... Men det har vist været sundt og godt for mig.

Jeg har ondt i maven, er desperat og bange for at det aldrig vil lykkes at få vores ønskebarn nr. to. Panikken spirer i mig konstant.

Jeg er tynget af dårlig samvittighed over ikke at kunne tabe mig de forbandende 5-10 kg jeg længe har haft som mål. MEN ressourcerne synes bare slet ikke at være der! Jeg synes, jeg burde tage mig sammen - tænkt hvis det er lige de kilo færre der skal til for at jeg bliver gravid!? HVORFOR FA.... kan jeg så ikke bare tage mig sammnen og tabe dem!?
Min plan har længe været ikke at starte behandling før de kilo er tabt.
)o:

Jeg er så nedbrudt og ked af de sidste 27 måneders forgæves fertilitetsbehandlinger - at det at mobilisere overskudet til vægttab, synes umuligt. Jo mere jeg slår mig selv i hoved med at det er for dårligt - jeg har jo den aller bedste motivation: ønsket om graviditet og et dejligt barn mere - er åbenbart ikke nok...
Hvor dum har man lov at være?

Det er sgu så sølle, så trist, så tragisk..

ALLE i omkring mig bliver gravide, er godt gravide eller føder i øjeblikket. Det er næsten ikke til at bære. Jeg ønsker det bedste for dem alle, men det gør ondt, ondt, ondt alligevel...!

Hvad dælen gør man? Andre der har det som jeg?

Triste hilsner
Lillebitte

Skrevet af lillebitte (25-10-2010 kl. 22:07)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook