Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.91)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Jeg kender det..

Hej Anja!

Jeg kender alt for godt det du snakker om mht. at det er svært at glæde sig på andres vegne, når man selv så brændende ønsker sig et barn. Tror ikke, man skal skamme sig over det, da det er helt normalt - man må bare tage sig bedste pokerfjæs på og sige tillykke.

Mht. at sige, at man er i behandling kontra, at ikke at sige det, så får du her min erfaring.
Jeg fik i 2008 et søn efter ICSI metoden og 3 års forsøg. Vi gik i december 2009 igang med at få nr 2 - da vi jo godt vidste, at det kunne tage sin tid. På mit arbejde er det sådan, at alle hver morgen får en seddel ud med hvem, der er fraværende - og det har jeg jo tit været. Derfor har jeg ikke kunne holde hemmeligt for kollegaer, at vi er i behandling igen. Og når nu kollegaerne vidste det, kunne vi ikke få os selv til at holde det hemmeligt for den nære familie (både min egen og sviger)..
Men hold da op, hvor kan det være anstrengende, når folk spørger og spørger, hvordan det går med maven og hvor langt vi er nået i behandlingen. Jeg føler, særligt når det er kollegaer eller svigerfamilien, at de til dels overskrider mine grænser.. nogen gange mærkes det som om at mit underliv er alle mands eje.. og det er ikke rart.
På den anden side kan det også være rart ikke at skulle lyve hele tiden..

Held og lykke med det hele..

Mvh So-lee

Skrevet af So-lee (20-09-2010 kl. 14:30)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook