Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.144)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Der er helt klart

mange forskellige holdninger til ovenstående problemstilling. Et kæmpe dilemma mange kvinder oplever. Jeg har selv prøvet det, og kan kun skrive hvad min erfaring var. Jeg havde et job jeg var mega glad for og hvor de vidste at jeg snart ville igang med at prøve at få børn. Men så fik jeg tilbud om en stilling jeg bare ikke kunne sige nej til. Jeg tog jobbet og fandt samtidig ud af at jeg havde pco ( lang cyklus og få ægløsninger) og valgte derfor at få lidt hjælp. Jeg var meget heldig at blive gravid i 2 forsøg ved inseminering, og var derfor kun i min prøveperiode. Jeg havde svært ved at skjule det pga kvalme mm...og til sidst gik jeg til min tillidsrep. Hun tog en samtale med mig og chefen og hjalp mig til at fortælle det på bedste mulige måde...og arbejdspldasen tog det helt kanon. Dog tror jeg aldrig det kommer helt frem at mange selvfølgelig ærger sig, da man aldrig helt ved hvad det medfører. Jeg kom netp på deltid...og havde meget sygefravær....så jeg var ikke det bedste der var sket det firma og kostede dem faktisk mange penge, tid mm. Så ja....det er altid svært men omvendt kan du jo ikke helt komntrollere hvornår du bliver gravid..og du kan jo ikke sætte dit liv i standby på jobmarkedet. Jeg ville søge...og så tage den derfra. jeg har en veninde der også startede nyt job og måtte fortælle dem at hun og kæresten skulle i behandling....og det tog de super godt. Hun har stadig jobbet men er desværre ikke gravid...endnu! Håber du finder den rette løsning og pøj pøj med job og kommende graviditet:-)

Skrevet af line (12-08-2010 kl. 14:20)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook