Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.70.50.90)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

jeg vil anbefale

CFC/Nordica. Jeg var i behandling his Trianglen - lang behandling. Det gik af ht kun 2 æg på høj dosis og kun 1 til oplægning. Og alligevel insisterede Kåre på lang behandling, da jeg skulle begynde på 2. behandling. Jeg blev ved med at spørge, hvorfor jeg skulle igennem den lange behandling en gang til, selvom det var gået så skidt. Svaret: deres erfaring var, at det var den bedste behandling. Jeg blev ved og ved med skrive mails og bede om uddybning om,. hvorfor jeg ikke skulle forsøge den korte - har fået 3 æg ved alm. inseminering på Pergotime, så måske virker nedregulering bare ikke så godt på mig.
Så skiftede han endelig mening, forsøgte dne korte behandling, 6 æg ud og gravid!
Men jeg følte virkelig, at han de første mange mails "ikke lyttede" til mig. Og hvis jeg ikke var blevet gravid, havde jeg skiftet.
Da jeg ville have nr 2 ville jeg bruge et fryseæg på Trianglen, før jeg skiftede til CFC. Men på Trianglen sagde de så til mig, at blodprøverne viste, at der ikke var nogle behandlingsmuligheder for mig .- jeg var i overgangsalder, og der var ikke flere æg. 4 måneder senere var jeg gravid - naturligt derhjemme. Meget mystisk, hvis der ikke er flere æg tilbage.
Så jeg synes, at de nogle gange "er lidt hurtige på aftrækkeren". Og en sidste ting er, at det er helt umuligt at få ydertider - jeg kunne altid kun få tider kl. 11.40 eller 13.10 eller lignende. Indtil jeg klagede lidt til Jørgen - så kunne jeg pludselig godt få tider kl. 8 eller kl. 15.
Nå - bare lige for at sige, at jeg ville have skiftet til CFC, hvis jeg ikke var blevet gravid.

Skrevet af anonym (04-06-2010 kl. 19:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook