Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.85)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

2

Vi bliver kørt til opvågnig. Der bliver hun målt og vejet.
Efter et par timer bliver vi kørt op på den stue vi skulle være på.
Det var en rigtig god oplevelse.
Selvfølgelig har man ondt, men de er rigitg gode til at smertelindre og man skal ikke være bange for at spørge hvis man har ondt.
Efter et par dage havde jeg ikke så meget ondt mere at det generede så meget. Selvfølgelig må man ikke løfte noget tungt i 8 uger. men jeg syntes ikke det er så besværligt at man ikke må løfte.

Jeg har kun godt at sige om pks.

Derfor fik jeg ks:
Min søn er født 6 uger for tidligt, jeg skulle til et møde om pks 4 dage før han bliv født. Jeg havde fået en dep. under graviditeten, som gjorde at jeg var blevet utrolig bange for at føde selv.
Da jeg så kommer ind på fødegangen "Tvinger" de mig til at jeg skulle prøve selv at føde. Der går ca 12 timer før de giver mig det ks jeg ønsker. Det var sådan en forfærdelig oplevelse for mig. Bare det at der sidet en læge og jordmoder og presser mig til at jeg skal føde selv, de gik først da jeg havde sagt ja. Og de smerer jeg fik da de gav mig vedrop. Så for mig er ks det rigtig for mig.

Held og lykke med det hele.

Skrevet af NT (11-07-2010 kl. 09:03)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook