Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.71.255.85)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Æv altså, jeg bliver sgu så træt.....

I kan læse lidt af min historie neden for.

Idag var dagen vi havde ventet på - lige siden vi blev udskrevet, har vi haft en aftale idag, med den læge der lavede mit kejsersnit og den jordemoder der var med.
Vi skulle tale operationen igennem igen, have svar på obduktionsrapporten, og have lavet en plan for fremtiden mht. ny graviditet og hvordan den skulle følges/forløbe.

Idag, 1 time før vores aftale er der en sekretær der ringer og aflyser aftalen, lægen er ikke til stede idag, og jordemoderen har heller ikke mulighed for at deltage, men hun vil ringe til mig en af dagene......
Om det var ok????
NEJ, det er dælme ikke ok.
Shit hvor blev jeg sur og skuffet og ked af det, især da jeg fandt ud af at vi var så "heldige" at få den første ledige tid om 1 måned......!!!!!!

Den aftale har bare betydet så meget for os, det er den vi har set frem til og ventet på, den har fyldt ALT - og betydet alt for at vi kunne komme videre og se fremad.

Jeg har kun oplevet gode ting, i vores forløb, selvom det har været hårdt og forfærdeligt, alle har været søde, imødekommende og hjælpsomme - og så sker dette!!!!!!
Jeg skrev en lang hidsig mail til min "egen" jordemoder, og hun lovede at hjælpe og få fat i en anden læge, men det betød bare så meget at denne aftale blev overholdt og at vi kunne mødes med den læge der lavede kejsersnittet og var med i oplevelsen sammen med os.....

Nå, jeg måtte bare have det ud.

Skrevet af Curtiz (04-10-2010 kl. 20:59)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook