Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.59.225)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Venter nr. 4

Hej Anomoar,

Mellem den første og den anden er der godt 17 mdr. De kan nærmest ikke undvære hinanden, selvom de faktisk ikke har samme interesser - den ene vil lege med lego og den anden vil spille playstation.
Jeg fik nyt arbejde og så ville vi ikke have nr. 3 lige så hurtigt, som egentlig var "planen". Derfor er der så 3½ år fra nr. 2 til nr. 3. Nok driller den midste de to store, men man kan bare se kærligheden mellem dem. Her til morgen skulle jeg have den lille op (som nu er 3 år), men det var kun de to store, der skulle vågne ham proklamerede lillegutten.
Nr. 3 er meget hurtigere til al ting - bevægelse, tale mv. Der er altid en, der kan svare på de mange spørgsmål, som flyver i luften.
Vi spurgte drengene, hvad de ville sige til endnu et medlem af familien - tja vi kendte svaret på forhånd, for de havde længe spurgt, om vi ikke skulle have en baby mere. De var fyr og flamme, da vi kunne fortælle dem, at det også blev sådan.
Fordelene er mange - bl.a. de har et sammenhold, de er super gode til at lege sammen og hjælpe hinanden. De drager stor omsorg for hinanden. De vil naturligvis gerne have nogle ting for sig selv, men i det store hele er de super gode til at dele - også med andre børn.
Har vi hjemmehygge-weekend eller er afsted som familie, behøver vi ej heller være så meget "på" - de har jo hinanden.
Mit bækken kan ikke mere, så vi stopper ved 4. Min mand og jeg er begge fra børneflokke med 4-6 børn og er enige om, at det har givet os meget.

Ønsker jer det bedste
Susie 34+5, 130108, 050804, 230203

Skrevet af mantou (31-01-2011 kl. 08:54)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook