Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 108.162.216.228)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Et lille råb om hjælp..

Hej..

Et lille råb om hjælp...hvad gør jeg/vi???

Jeg fik sat en hormonspiral op for 1 1/2 år siden, men fik den fjernet for 4 mdr siden pga bivirkninger, cyster, infektioner etc. Kan ikke tåle p-piller og har efterhånden prøvet alle præventionsformer.

Vi har med succes brugt kondom indtil for 12 dage siden, hvor det simpelthen faldt af. Jeg tog en fortrydelsespille dagen efter, men har nu testet svagt positivt på en g-test. Testede pga symptomer, og kan ikke holde uvisheden ud.
Puhaaa, det er virkeligt ikke planen med flere børn, synes vi har nok med de dejlige 4 vi har. Manden tager det ikke tungt, han er faktisk glad, hvilket selvfølgelig er skønt, men hvad med mig? er virkelig meget i tvivl, tænker mest abort, da jeg synes der er rigeligt at se til.

Mon det er svært at leve med, at man har taget en abort, eller hvad nu hvis man beholder og finder ud af, at man har svært med at overskue et barn til?
Så mange tanker...ved jo også godt at I ikke kan svare for os, men det hjælper nu lidt at få skrevet det ned og få det vendt med andre end manden;-)

Den ene af vores drenge har nogle problemer som virkelig trækker tænder ud, og dette er bla skyld i at jeg er deltidssygemeldt. Vi er igang med behandling til ham, så det går fremad. Jeg er dog overbevist om at dette er hovedårsagen til, at jeg synes det hele virker meget uoverskueligt lige nu.

Tak fordi du læste med.

hilsen måskeflere

Skrevet af måskeflere (12-12-2010 kl. 23:38)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook