Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.125)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Træt af at være i vente...

Hej i skønne mødre.

Jeg er ved at blive skør over min tanker og håber nu på i vil gi mig jeres mening om hvad i ville gøre i min situration:-)

Vi har idag 3 skønne unger, en på 6 år og tvilinger på snart 4 år. Vi mindstede en graviditet før tvillingerne. Vi får hjælp til graviditet via IVF, da jeg ingen æggeleder har.
Sagen er den, at vi gerne vil have nr. 4, men jeg læser lige nu og har 2 1/2 år igen, det vil sige det er min mand der betalet alt: hus, 2 biler, tøj osv. SElvfølgelig bidrager jeg også, men det er jo begrænset på SU;-) Jeg har siden tvillingerne var 1 år gerne ville have min nr. 4, men har ikke gjordt det at økonomiske og praktiske årsager som studie, det kræver en større bil osv. MEn jeg er ved at blive vanvittig af at være skruk og min mands alder begynder også at trykke (37 år) og jeg er bange for at nr. 4 ikke får så meget ud af sine søskende hvis vi venter til jeg er færdig med uddannelse... Så hvad ville i gøre..vente hvilket ville være økonomisk bedre eller spinge ud i det og tag det som det kommer?? Leve med at vi skal køre i 2 biler når vi alle skal afsted til vi får en stor nok bil osv?? Hvad har i gjordt??
Syntes det er svært vil ikke ligge hele det økonomiske ansvar over på min mands skuldre, men syntes at ventetiden i de 3 år har været hård og kan næsten ikke overskue at skulle vente yderlige 2 1/2 år.
Men jeg trives bare bedst som hjemmegående husmor, selvom det nærmest er forbudt at sige højt i det her land;-) Jeg elsker at kunne være der for mine børn.. Så søde kvinder vil i ikke godt hjælpe en lidt fortvivlet mor;-)

Skrevet af Susi (02-09-2010 kl. 12:43)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook