Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.214.125)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Fødsel nr 1

Min bedste har været fødsel nr 1

Jeg ringede kl lidt i 24 til min mor der arbejdede på barselsganeg på Herlev og sagde jeg havde lidt ondt og om det kunne være veer? Det mente hun ikke da jeg slet ikke havde ondt nok, men hun tilbød at komme forbi mig når hun havde fri kl 24. Jeg ringede også efter faren, der ellers næsten lige var kørt hjem.

Min mor kom ved 1 tiden og mente det var startveer og sagde jeg skulle gå ind og sove hvilket jeg slet ikke kunne. Derefter syntes min mor vi da kunne køre ud på hospitalet og lige få tjekket veernes styrke mm. jeg var ikke meget for det men vi kørte.

KL 2.10 blev jeg undersøgt og var 10 cm åben, de tog vandet og 2.23 14.09.1997 fødte jeg min første søn :-) uden smertelidring og jeg lå på ryggen.

Det var en drømme fødsel :-)

Nr 2: blev født på 4 timer men var også stor 4700g, ingen smertelidring og lå på ryggen

Nr 3: blev født på 45 min, i én presseve, uden smertelidring, og liggende på ryggen.

Nr 4: blev født på 1.15 time, i 2 presseveer, uden smertelidring og liggende på ryggen

Nr 5: blev født på 1 time, i én presseve uden at presse men pustede hende ud, kørte selv til Herlev og igen uden smertelidring og liggende på siden/ryggen da hendes hjertelyd dykkede...

Håber jeg snart får lov til at føde flere børn ;-)
Nr 3:

Skrevet af Zuzet (17-08-2010 kl. 14:37)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook