Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Skriv et svar

Læs venligst retningslinjerne før du skriver et indlæg.

Du er ikke logget ind, og dit indlæg bliver derfor vist som et indlæg fra en ikke-registreret bruger. Hvis du ønsker, at dit indlæg bliver vist som et indlæg fra en registreret bruger, skal du logge ind på "Din side", før du skriver et nyt indlæg.

Klik på "Dine oplysninger" under Din side og skriv det kaldenavn, der skal stå som afsender, når du skriver nye indlæg, så andre brugere kan identificere dig.

Fornavn:
Overskrift:

Tekst:
OBS! Reklamer/køb/salg er ikke tilladt!

Overhold venligst vores retningslinjer. Bevidst overtrædelse medfører blokering af din IP-adresse (som er 172.69.7.136)

Dit indlæg må max. fylde 1600 tegn. Du har 1600 tegn tilbage.

(klik kun 1 gang)

Du besvarer nedenstående indlæg

Tænkt på dig

Har tænkt på dig og din scanning i dag. Så glad for at høre dte gik godt og de tog det alvorligt at gøre dig tryg.
Jeg har nu også altid været tryg ved scanninger og lige bag efter, men alligevel lurer det - vil dog sige det primært er Dina jeg er bange for at miste, eller rettere det var det da der kun var hende og Liam. Men den lille trold jeg nu har fået er for god til at være sand, havde aldrig troet jeg rent faktisk skulle have 3 levende mirakler i mit liv jeg forhåbentlig får lov at se blive voksende, så jeg beder ham hver dag om at blive hos mig, for kan godt få nervøse trækninger over jeg skal miste ham men ikke til hjertet.
Hvordan er det han ligner Lia? Hmm han var en tro kopi dahan kom ud, og der er stadig øjeblikke hvor det gipper i mig og han ligner hende så meget, men han er også sin egen, og han ligner også de andre en del og det gør det så smukt, for hvis han er en tro kopi af Lia og han ligner de andre, så er de også tæt på hvordan Lia villle have set ud, og dte har jeg ellers aldrig oplevet.
Jeg savner hende, eller rettere mangler hende stadig helt vildt og kan da ikke sige mig fra fra at have et lille bitte minimalt mikroskopisk ønske begravet dybt inde i maven om at jeg uden at ville de bliver gravid igen og vi får en lille pige med brune øjne som jeg skal se vokse op - den drøm slipper jeg nok aldrig helt!
Hvornår skal du scannes igen? Er du okay med hvis de siger det er en pige? Hvad tror du selv?
Line

Skrevet af migog4 (28-01-2011 kl. 22:40)

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook