Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

mini

29-04-2020 kl. 19:50

Set af 831

ps

jeg ved godt, at det er lidt drastisk, det der med evt at flytte ud selv, men endnu et problem er jo, at det er hans hus, som du er flyttet ind i. Hvis I har ægtepagt, er det jo fortsat hans ejendom, og du har ingen rettigheder - fx til at kræve at hans søn skal finde sit eget sted. Det havde været nemmere, hvis han fx havde solgt det hus i fb med jeres ægteskab og fundet noget nyt sammen med dig.

Problemet er dybest set, at din mand ikke sætter grænser. Han har åbenbart ikke gjort det tidligere, og gør det ikke nu. Så derfor er du nødt til at gøre det ved at undersøge din muligheder (advokaten) og meddele din mand, hvordan du vil have det. Og hvis du ikke kan få acceptable forhold derhjemme, kunne det som sagt være en mulighed med at flytte midlertidigt i dit eget. Eller i hvert fald at meddele din mand at du overvejer det, hvis du skal blive ved med at finde dig i hans voksne søn.

Noget andet er - er hans to sønner med samme kone? Der er stor aldersforskel og du nævner ikke noget om at den yngste søn skulle opføre sig dårligt. Kunne den ældste have en depression eller lignende? Uanset hjælper din mand ham ikke med sin nuværende passivitet.

Dette er et svar til problemet er din mand

af mini (29-04-2020 kl. 12:25)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook