Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

LiSi

29-03-2020 kl. 21:55

Set af 880

Synes også det er svært

I januar sagde jeg ja til en lederstilling. Jeg har 4 medarbejdere under mig. En er sygemeldt, en venter på hofteoperation, men er dog på job, og så har jeg skullet lære en ny medarbejder op. Så der er maks pres på job, og jeg er derfor bombet når jeg kommer hjem. MIn mand arbejder hjemmefra, men har indtil nu, haft rygende travlt. Min datter på 14 har nogenlunde fundet en rytme med skolearbejdet, og er færdig med det, når jeg kommer hjem. HUn har det derimod svært med ikke at måtte se vennerne, og derimod være så meget sammen med familien (især lillebror på 11). Min søn har indlæringsvanskeligheder, så kommer først i gang med skolearbejdet, når jeg kommer hjem. Begge børn skriger efter alenetid med mig. Jeg skriger efter alenetid… Det der provokerer mig mest, er facebookopslag fra folk, der går hjemme og får ryddet op og bagt osv med ungerne. Som har masser af tid til undervisningen og nyder det. Så bliver man ked af, ikke at kunne give sine børn det, og samtidig har måttet droppe de feriedage, man skulle ha op til påske :(
MEN vi er sunde og raske, har ikke mistet job (endnu), og vejret er godt. Og i weekenderne LEVER vi.

Dette er et svar til ligner jeres hverdag en "billedbog" nu?

af CN (28-03-2020 kl. 20:59)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook