Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

Ano

29-02-2020 kl. 16:07

Set af 878

Mine børn er for tykke

Mine børn på 11 og 14 er for tykke. Jeg har selv været overvægtig hele mit liv, men tabte mig for 8 år siden til normalvægtig. Skal hele tiden passe på.
Hele min familien er overvægtige. MIn mand var normalvægtig, men er blevet overvægtig efter han mødte mig :)
Vi er af natur ikke aktive..elsker at se film, spille pc, læse og hygge indendøre. Min søn går til fodbold, min datter går i fitness men skal tvinges afsted. Min mand og jeg går også i fitness, men er ikke goe til at komme afsted.
MIne børn kan ikke lide frugt og grønt. kommer det med i madkassen kommer det med hjem igen.
Jeg vil gerne gøre det til deres ansvar at spise sund. altså så de har forståelsen for hvorfor irriterende mor siger nej til slik, chips og sodavand i hverdagen.
min mand vil egentlig også gerne tabe sig, men vil gerne ha sodavand hver dag, og også gerne "lidt lækkert" hver aften.
Nogen der har erfaring med at få vendt de dårlige vaner, uden at skal være skrab hele tiden?

Svar til dette indlæg

Små ændringer Mutti 01-03-20
kl. 17:45

Sundhedsplejerske Malle 01-03-20
kl. 12:20

Også her Anno 29-02-20
kl. 19:15

Jeg ville sige - tag et par vaner ad Anna 29-02-20
kl. 16:23

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook