Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mini

06-01-2020 kl. 11:59

Set af 724

vi bytter bolig

i Berlin i en måned og tager flixbus frem og tilbage til ca 1000 kr tur/retur. Berlin har en god sommertemperatur - varmere end DK men som regel ikke ulideligt varmt, med mange søer og andre ting, man kan lave, som ikke alle er storbyvandringer.

Harzen vil jeg også slå til tromme for. Det er ikke uden grund at det var en af de første større turistdestinationer i 60erne. Skøn natur og spændende gamle byer, grotter og miner.

Polen: Det er sikkert ikke dyrt at leje en hytte i et naturområde i Polen, og/eller se nærmere på Warszawa eller Krakow. Polen har et ret lækkert køkken, hvis man er madinteresseret; lækre råvarer og hjemmegående katolske husmødre; lidt ligesom Italien!

Sverige som du nævner, er også et godt bud, og tog er ret billigt for børn og unge helt op til 25 år. Flere af deres sydlige skisportssteder har masser af andre aktivitetsmuligheder om sommeren.

Vores tur til Gotland var en af vores bedste sommerferier. Det er en ret lang tur med bil og derefter færge (12 timer hver vej), men værd det. Gotland har nærmest solgaranti og en vildt spændende fortid, natur, gamle byer (Brødrene Løvehjerte er vistnok filmet der) og god mad og drikke. Og en middelalderturnering.

Dette er et svar til Sommerferie 2020

af LiSi (05-01-2020 kl. 22:11)

Svar til dette indlæg

ps overnatninger mini 06-01-20
kl. 12:12

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook