Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

mini

17-12-2019 kl. 07:49

Set af 1112

nope - jeg ER nærig/fattig!

jeg har aldrig forstået fidusen ved at holde en dyr fest, som de fleste voksne synes er utrolig kedelig - for en 14 årig, der faktisk hellere ville feste med sine egne venner. Eller at overøse samme unge med dyre gaver, fordi vedkommende har sagt "ja" til en gud og religion, vedkommende ikke tror på. Alt det fordi børn i meget gamle dage kom ud at tjene på det tidspunkt? Jeg har tilmed læst en undersøgelse, der viste, at de fleste 18 årige havde fravalgt konfirmationen, hvis den havde ligget i en senere alder.

Så vi siger til vores børn, at hvis de oprigtigt tror på gud, skal vi nok fejre en konfirmation med maner. Hvis de savner gaver, kan vi også overføre et beløb på fx 20.000 til dem. De må også gerne holde en stor fest for deres egne venner. Men ellers vil vi hellere vente med at fejre og begave dem, til de faktisk har præsteret noget skelsættende og er flyveklare, som fx at afslutte en ungdomsuddannelse. Vores er nu 14 og 11 og meget enige med os i disse prioriteringer.

Dette er et svar til Den eneste der føler mig nærrig/fattig?

af Mig (17-12-2019 kl. 06:42)

Svar til dette indlæg

Det ene udelukker ikke det andet. Trunte 18-12-19
kl. 18:05

Der er jo ikke Den gamle 17-12-19
kl. 20:49

Sådan gjorde vi.... Junimor 17-12-19
kl. 16:30

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook