Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

Lisbeth

20-06-2019 kl. 10:48

Set af 419

Vi blev skilt for et halvt år siden.

Vi kontaktede forinden en advokat, som sagde, at når vi var enige om alle detaljer, for det var vi - ligesom I - så er advokat ligegyldig.
Men han anbefalede, at vi skrev vore aftaler ned - mest fordi der ikke senere skal opstå uenigheder.
Vores dokument er senere blevet tilføjet detaljer, vi ikke havde været opmærksom på i første omgang.

Jeg blev af en fraskilt veninde gjort opmærksom på, at man kan søge om et tilskud til enlige forældre - en slags ekstra børnepenge. Det er er dejligt tilskud, for jeg har min søn altid og får ikke børnepenge fra far.
Ikke fordi han ikke vil betale, men jeg har et godt job og en god indtjening, og min eks er syg og ved at søge om pension.

Pøj pøj med det hele. Det er en turbulent tid i starten, men hvor er det dog godt, når der bliver ro på i hverdagene.
Og min søn trives betydeligt bedre, nu hvor der kun er en voksen at forholde sig til - og ikke to, som har det stramt med hinanden.

Venlig hilsen
Lisbeth

Dette er et svar til Separeres

af Anonym (16-06-2019 kl. 22:40)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook