Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE "GRAVIDA" GRATIS

Læs den nye udgave af GRAVIDA - et GRATIS magasin til dig med alt om den positive graviditet og fødsel. Læs det gratis her

anna

21-04-2019 kl. 13:59

Set af 1132

Ville i gøre noget??

Det bliver lidt langt, men det fylder meget for mig, og jeg forstår egentlig ikke hvorfor. Det handler om min datter på 14 år. Hun er en sød, konfliktsky pige. Er vellidt i skolen. Hun har en masse venner men har brug for en som hun kan knytte sig meget med. Der har været en del bedste veninder gennem årerne som hun er vokset fra. For 2 år siden startede der en ny pige i klassen, de blev virkelig gode veninder og veninden var der virkelig meget for min datter, da hun blev alvorlig syg for et halvt år siden. Vi var indlagt i 8 dage og hun kom hver evig eneste dag og var der dagen lang. De havde en fantastik venskab. Efter nytår stoppede hun lige pludselig med at komme og min datter talte slet ikke om hende mere. Jeg spurgte undrende og hun sagde der er ikke noget vi er ikke uvenner og mor jeg har altså andre venner også! For 10 dage siden sagde min datter at hendes veninde ville komme over og jeg sagde straks det er iorden og få nu talt ud om det for er sikker på at der noget! Hun kom og de var meget stille inde på værelset. Og det var sidste besøg. Jeg kender venindes mor godt og vi talte sammen bagefter. Min datter lukkede også op og det handlede om at min datter synes hun var meget sammen med andre så nu havde hun fundet sig andre på skolen at være sammen med. Det kulminerede med at min datter og pigerne fra skolen havde taget i bio og ikke havde sagt det til veninden. Så veninden følte sig udenfor på skolen og udelukket og alene. Så det har jeg fortalt min datter ikke er iorden selvfølgelig. Men hun påstår veninden gør det samme. Min datter er konfliktsky

Svar til dette indlæg

Venner kommer venner går Anno 22-04-19
kl. 11:10

2 anna 21-04-19
kl. 14:02

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook