Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "MIN BABY" GRATIS

Læs den nye udgave af MIN BABY - et GRATIS magasin til dig med alt om det bedste vi har. Læs det gratis her

LL

17-03-2019 kl. 07:18

Set af 617

Vores hus er brændt

Kære alle

I fredag skete det, alle frygter- vores hus brændte i en uhyggelig ulykke med et gasfyr evt tørretumbler ( afventer undersøgelser) hvor hele huset i løbet af få minutter var forvandlet til et inferno. Min søn og jeg fik reddet os ud og blot 30 sek senere eksploderede tager og flammerne stod ud.

Vi er OK- min søn 11 år , jeg, min ældste søn 17 og mand. Sidste to var ikke hjemme.

Huset er totalskadet og vi har kun det tøj vi havde på samme dag- dvs alt er mistet.Men vi er i live- det er jo det mest værdifulde.

Nu 1,5 døgn efter er chokket erstattet af handlekraft.

Vi skal genhuses og mit spørgsmål lyder:

Hvordan gør man det? Forsikringsselskabet har sagt vi skal tale med dem igår- vi hørte en masse i fredags fra indsatslederen, men vi har glemt hvad han sagde.

Har I været udsat for brand, genhusning , hvordan gør man praktisk, hvor meget fik I af forsikringen til at få huset ordnet, hvad med for løsøre- dvs møbler, tøj , køkkenting osv...

Psykisk er vi ok- vi får tilknyttet en krisepsykolog - vi har et kæmpe netværk omkring os.Men naturligvis chokerede da det er vores liv gennem 25 år som nu er forsvundet

vh LL

Svar til dette indlæg

Håber I har fået noget hjælp Gizmo 23-03-19
kl. 09:49

Det er da skrækkeligt Nansen 17-03-19
kl. 14:23

Kan ikke hjælpe med det praktiske Bille 17-03-19
kl. 11:13

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook