Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LL

04-03-2019 kl. 16:04

Set af 813

Ja

Ærligt ja.

Jeg er meget tilfreds med mit liv.

Har en skøn familie- en dejlig mand, med hvem jeg har været sammen med siden jeg var 17 år- dvs i 27 år- er 44 år. Ham kan jeg fejre sølvbryllup med om 2,5 år.

To dejlige drenge på 17,5 år og 11,5 år- den ene i 2. g , den anden i 5. klasse- sidstnævnte har ADHD i mild grad og det er også hårdt.

Men vi har en dejlig hverdag med to gode og velbetalte jobs- jobs vi brænder for og gerne vil give os hen til , når vi er på jobs- fritiden er helliget familien og venner.

Vi nyder at lave ting sammen som familie men også bare os to- vi går i biografen, ud at spise, ferier, og vi har fundet ud af at foruden vores sommerferie, hvor vi altid rejser, så nyder vi også små weekendture flere gange om året , de fleste med børnene men for første gang i mange år , havde vi også en weekend alene i Berlin i dec. Det var fantastisk- man skal i den grad investere tid i hinanden.

Vi går hver aften en tur sammen og hjælper hinanden i hverdagen og det har vi altid gjort. Vi ser nogle serier sammen, f.eks Badehotellet og finder ting at lave sammen og ting at lave hver for sig. Men ingen af os hæmmer hinanden. Min mand elsker elektronik og jeg er ret ligeglad med det, men hans entutiasme smitter, så kan jeg godt glæde mig over, når vi skal på dronetur og flyve hen over en mark. Vi er begge positive af natur.

Lige nu planlægger vi tur til USA og hygger os med at undersøge tingene sammen.
Så ja, jeg er faktisk rigtig tilfreds med mit liv og nogle perioder er man bedre kørende. Vi kender også til modgang, da jeg har mistet begge mine forældre.

Dette er et svar til Både og..

af Lullaby (27-02-2019 kl. 11:31)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook