Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

LL

12-02-2019 kl. 19:14

Set af 378

Er du medlem af DSR

Så kan du få karriererådgivning.

Jeg sagde selv mit job op på sygehuset for 3,5 år siden. 11 dage efter havde jeg job- jeg søgte udelukkende i vagtfrie stillinger, blandt andet som forebyggelsessygeplejerske, spl på en hudafdeling /ambulatorium og så på et bosted for udviklingshæmmede.

Sidstnævnte valgte jeg at tage imod og jeg var en slags konsulent- ingen vagter, ingen helligdage, ingen weekends, 25 timer var jobbet på den gang og jeg skulle tilse de udviklingshæmmede men stillingen udviklede sig. Efter 2 mrd blev jeg tilbudt at blive afdelingsleder på leder og jeg hoppede ud i det og fungerer stadig som sygeplejerske men også som afdelingsleder og får en pæn løn og pæn pension.Jeg er vildt glad for mit job og selvom jeg har nok at se til, er jeg ALDRIG udmattet som jeg var på sygehuset hvor jeg gik i konstant jetlagmode pga skiftende vagter.

Jeg har kollega som er søgt væk fra sygehus, som er ansat i medicinalfirmaer, lægehuse, konsulenter for firmaer ( f.eks. forskellige foreninger- en er i Parkinsonforening, en i Hjerteforening, alt afhængig af speciale), forsikringsselskaber.

Jeg søgte på Jobindex og valgte kun stillinger uden vagter fra.

Pøj pøj.

Dette er et svar til Jeg er opbrugt

af Anno (10-02-2019 kl. 22:22)

Svar til dette indlæg

Var lønnen ikke voldsom lav Anno 12-02-19
kl. 22:06

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook