Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

Ordet er frit

mini

30-11-2018 kl. 13:17
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 98

kender ikke loven, men

jeg ville jo nok selv være nervøs for at blive meldt til politiet - hvis man ikke må købe alkohol som 15 årig, er det sikkert heller ikke tilladt for voksne at skænke alkohol for 15 årige?

muligvis er der noget med en letøls grænse, så man godt må skænke øl op til 2,8 procent for de 15 årige? Eller måske er det slet ikek relevant, når det er en privat fest?

Men jeg vil da anbefale at undersøge først, hvad loven siger! Siger loven god for det, synes jeg også det er ok med fx to mokai eller sådan noget, og med en udmelding til de andre forældre i fb med invitationen. Er alle i øvrigt 15 og derover, eller er der også 14 eller 13 årige med?

Dette er et svar til 15 års fødselsdag

af Mette (30-11-2018 kl. 11:03)

Svar til dette indlæg
efter at have læst svarene ovenfor mini 01-12-18
kl. 10:33

Ordet er frit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook