Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  DIT BARN - GRATIS MAGASIN TIL DIG

Læs den nye udgave af magasinet DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger! Læs det gratis her

Ordet er frit

olibias

30-11-2018 kl. 13:00
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 98

Ja det syntes jeg

Hej Mette.

Jeg syntes helt klart det er i orden, det er da bedre at der er åbenhed omkring alkohol.
Der kan evt. i invitationen skrives at der skal forældre henvendelse til Jer mht. indtagelse af alkohol.

Dem hvor de unge mennesker så ikke må drikke for forældrene kan jo vælge at komme uden og ikke drikke alkohol eller blive væk. Det er ikke noget i skal tjekke hvis du spørger mig (andet end accept eller afslag fra forældrene) hvad de unge gør, må være op til deres egen samvittighed.

Jeg vil helt klart anbefale at være åben omkring det, det har jeg været med mine, de har et helt fornuftigt forhold til alkohol.
De fik lov første gang da de var 14 år til at få nogle genstande (læs 2 mokai) med til en fest hvor alle de andre var 15-16 år, og de drak ikke mere end det.

Det er da fedt at din datter spørger og er så åben omkring det, jeg syntes det er tegn på at hun stoler på jer og at i kan stole på hende.

Knus
Mia

Dette er et svar til 15 års fødselsdag

af Mette (30-11-2018 kl. 11:03)

Svar til dette indlæg
Præcis Mette 04-12-18
kl. 08:04

Ordet er frit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook