Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Kamma

30-07-2018 kl. 11:33

Set af 173

Canada, ETA spørgsmål - Mini?

Hej

Var der ikke flere herinde der skulle til Canada?

Jeg har søgt ETA og fået det godkendt - men jeg er blevet trukket 69 CAD fremfor de 7 CAD siden oplyser det koster.

Jeg har tjekket op på godkendelsen på den hjemmeside som den canadiske ambassade oplyser, så jeg er ikke bekymret for at godkendelsen ikke er korrekt. Men jeg er træt af at have betalt 62 CAD mere end jeg behøver. En anden af mine rejsefæller er også blevet trukket 69 og en tredje er blevet trukket de 7. Ambassaden tager sig ikke af spørgsmål vedr. ETA. Er der nogen der ved hvor jeg kan henvende mig? Jeg har skrevet til ETA, men de garanterer ikke at man får svar.

Det er jo 62 CAD jeg kunne shoppe for, hvilket leder mig til næste spørgsmål. Hvad er godt at shoppe i Canada? Mærker, kæder osv i Toronto area - anbefalinger modtages.

Hilsen Carina

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook