Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Ano

10-04-2018 kl. 16:33

Set af 938

Tak for svar

Hej

Det er ret vildt hvad folk har oplevet af bedringer for det ene og det andet. Det må være en kæmpelettelse for dig.

Jeg har ikke smerter, men derimod uro (stress, angst) det er ikke invaliderende, jeg passer mit job, mine børn og mit liv. Jeg trænger bare i den grad til at føle noget overskud. Og ikke altid at skulle tage hensyn til at jeg ikke 'magter så meget'. Er p*ssetræt af det. Hørte Manu Sareen tale om medicinsk cannabis som formand for stressforeningen, og det lød bare som noget der kunne være værd at prøve.

I Tyskland er det et kosttilskud, så jeg er egentlig ikke bekymret for det - og slet ikke i forhold til det medicin der er på det etablerede marked for angst, depression. Det ville jeg aldrig nogensinde turde tage.
WHO har frikendt cannavis for bivirkninger så vidt jeg ved, bortset fra tør mund. Men det virker som en lille pris at betale.

Tak for dit svar.

Dette er et svar til ja

af anoidag (10-04-2018 kl. 10:15)

Svar til dette indlæg

ja... anoidag 11-04-18
kl. 17:04

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook