Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Jane

06-03-2018 kl. 10:29

Set af 119

Jeg elsker at holde fødselsdage

Hej

Jeg ELSKER at holde fødselsdage, så her i huset bliver alle 4 holdt og gerne på dagen (dog ikke altid for min mand, da han har fødselsdag i sommerferien).

Men vi inviterer familien - vores forældre, søskende og deres børn (og deres kærester efterhånden) til aftensmad og kage (er det i en weekend kan det også være brunch eller frokost). Der bliver serveret alm. mad, som f.eks. lasagne, mørbrad i fad, millionbøf eller lignende (dog griller vi ofte til min mands). Og kagen er lagkager eller kagemand, alt efter hvad fødselaren ønsker.

For børnene bliver der også holdt for klassens drenge - gerne i weekenden før eller efter - med mad, kage og skattejagt/konkurrencer. Dog holdt den store sidst filmaften med byg-selv-burgere og is og slik og popcorn til filmen.

Men jeg har også den holdning at man gør som man selv vil, ønsker og orker. I min mands familie f.eks. er det ofte kaffe/kage i en weekend og det er helt fint for mig, selv om vi gør mere ud af det.

Jane

Dette er et svar til At fejre sin egen fødselsdag!

af Ano (05-03-2018 kl. 00:54)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook