Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Grupper|Brevkasse|Blog|Konkurrencer
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 GRATIS!  LÆS DET NYE GRAVIDA

Læs om søvn, træthed og barselsgaver i det nye GRAVIDA. Læs det gratis her

Ordet er frit

Mie

03-03-2018 kl. 16:45
Brugere

Tilføj

Nyeste

Set af 172

Du kan jo mene hvad du vil

Men nu er det jo sådan at han er faderen og han har børnene 7 dage ad gangen og i de 7 dage er det hans værdier, hans måde at være far på osv. der gælder. Og medmindre han decideret gør noget der kan skade børnene, så er det altså sådan det er. Du kan ikke diktere hvordan han skal være far, ligesom han ikke kan gøre det den anden vej.
Vi er ikke skilt her hos os, men vi er forældre på 2 meget forskellige måder. Og hvis vi blev skilt og skulle dele børnene 7/7 ville de også opleve en meget anderledes hverdag hos deres far end hos mig. Og sådan er det når man er to om børnene. Du kan ikke bestemme, beslutte, arrangere osv. hvordan han skal være far. Det bestemmer han selv.
Jeg ville ærge mig gul og grøn, være ked af det osv. hvis mine børn halvdelen af tiden blev præget af værdier jeg var uenig i eller hvis jeg ikke syntes der blev taget sig godt nok af dem til mine standarder- men sandheden er at du ikke kan stille noget op. Du kan ikke kontrollere det. Du må slippe kontrollen. Og selvfølgelig vil de ikke tale om 'far-ting' med dig. Du skal blande dig udenom !

VH MIE

Dette er et svar til Dilemma om skilsmissebørn - opfølgning

af Dilema (02-03-2018 kl. 20:17)

Svar til dette indlæg
Enig! Lulu 04-03-18
kl. 14:04
Helt enig - og så er der jo forskellige Kathrine 04-03-18
kl. 08:54

Ordet er frit

Oversigt alle fora

Få en skøn babypakke

Få et lækkert babytæppe + bogen Skal vi lege? + knitrebogen Gården. Du skal kun betale 39 kroner i porto.

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2018

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Babyfree.dk | Babyklik.dk | Babyklubben.dk | Netbaby.no | Facebook