Er du gravid eller har en baby? Læs alt om graviditet og børn her på Netbaby.dk
Brugernavn: Password: Husk login|Ny bruger?
Forside|Indkøbsguide|Gode tilbud|Din side|Forum|Brevkasse|Blog|Konkurrencer|Gratis magasiner
Før graviditet|Gravid|Fødsel|Baby|Mor|Far|Navne|Flere:
Søg:
 NYT!  LÆS DET NYE "DIT BARN" GRATIS

Læs den nye udgave af DIT BARN - et GRATIS magasin til dig med alt om de skønne unger. Læs det gratis her

Stine

14-02-2018 kl. 17:12

Set af 259

Jeg synes ikke, at det er uforsvarligt

Hvis børnene er trygge ved det og kan komme i kontakt med deres far, er det efter min mening ikke uforsvarligt, at de passer sig selv. Jeg ville ikke lade mine børn være alene i den alder, hvis de boede alene på en mark, men hvis de bor i en almindelig bebyggelse, kan der vel ikke rigtigt ske noget. Hvor langt væk bor kæresten? Og hvad er det, du forestiller dig, at der kan ske?

Jeg ville ikke selv prioritere sådan, men jeg ville se sagen i et helhedsperspektiv. Hvis din mand ellers giver børnene opmærksomhed nok, kan jeg ikke se, at det ligefrem er et problem. Men det er selvfølgelig vigtigt, at de ved, hvad de skal gøre, hvis de bliver uvenner.

Da jeg var 15, passede jeg børn på 3-4 år, når deres forældre var ude om aftenen. Jeg havde fuldstændig styr på situationen.

Når min dreng på 13 er halvsløj, må han gerne være alene om dagen, når jeg er på arbejde. Jeg ringer hjem undervejs og sørger også for, at han ikke sidder foran skærmen hele dagen.

Vh. Stine

Dette er et svar til 2

af Dilema (14-02-2018 kl. 00:04)

Tilbage til oversigten

GRAVIDA - gratis magasin til dig

Få GRAVIDA helt gratis - magasinet med alt om den positive graviditet og fødsel.

MIN BABY - gratis magasin til dig

Få MIN BABY helt gratis - magasinet med alt om det bedste vi har.

DIT BARN - gratis magasin til dig

Få DIT BARN helt gratis - magasinet med alt om de skønne unger.

© 1999-2025

Annoncering | Kontakt os | Om Netbaby | Generelle forbehold | Link til Netbaby | Index A-Å | Presse

Besøg også: Gravida.dk | Minbaby.dk | Ditbarn.dk | Facebook